//Forever Imperfect
Dah 17 tahun rupanya :')
Assalamualaikum , dear :) 

ehem ehem ! birthday kita datang lagi . okay , buat muka bangga :D pejam celik , pejam celik , secara sedar atau tidak , umur kita sudah pun meningkat iaitu 17 tahun . okay , kita tahu kita still muda lagi :P sepanjang birthday kita tu ( 11 oktober 2012 ) , kita tersenyum je . kenapa ? okay , kta share dengan korang . 

11 oktober 2012

awal-awal pagi lagi kita bangun . lebih kurang pukul 4 pagi gitu . Bangun je terus masuk bilik air , dan mandi . bila dah terasa segar sikit , relax kejap . tiba-tiba , teringat hari ni birthday kita . terus on laptop dan wifi . bila dapat je line , terus buka facebook . macam biasa , bila online facebook time awal pagi , yang onlinenya just 2 , 3 , 4 orang je . okay , sedih kita time tu . then , tengok kat wall . ramai rakan facebook wish kita walaupun kita tak kenal diaorang . seronok kita ada orang wish awal pagi di facebook .

Bila terasa bosan main facebook , log out terus . pergi siap pakai baju sekolah semua . lepas dah siap semua tu , terus ambil kek batik potong yang baru buat malam itu . letak kat daam satu bekas kek batik untuk member nanti . dah siap lepas tu , pergi sekolah sambil bawa kek batik di tangan . entah kenapa time tu jantung kita dup dap dup dap . sampai je di sekolah , sesuatu perkara yang kita tak dijangka jadi telah jadi .

Ramai-ramai nyanyikan "Happy birthday to you , happy birthday to you , happy birthday to ezzati , happy birthday to you" . masing-masing saling bertepuk tangan . okay , kita terharu di situ . tiba-tiba , aida datang dekat dengan kita . dia hulurkan hadiah . pelik tengok dia , dan tengok hadiah untuk siapa . rupanya hadiah daripada my best friend . terharunya sebab dia ingat pun birthday kita .

siap bagi hadiah lagi tu . seronok kita time tu . kengkawan yang lain semua jealous , haha :D tiba je time rehat , kita bawa kek batik tu kat kantin . takut dan berdebar apa yang kengkawan komen nanti . seudah je sampai di kantin , terus buka kek batik dan bagi mereka rasa . kita bagi sekali pelajar lelaki form 5 sains & 5 kemanusiaan . nasib baik cukup dan semua dapat merasa kek batik tu . 

rata-rata , ramai yang kata sedap . kalau jual , laku kek batik tu . okay , kita dah kembang hidung di situ . balik je rumah , terus buka hadiah yang diberi oleh NUR AISHA AZHAR dan JENIFER MALINI . auww , memang comel gila hadiah tu . walaupun kita tak dapat banyak hadiah daripada orang lain , tapi kita bersyukur dapatlah juga hadiah ni . Alhamdulilah :') apa-apa pun , kita nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kat member kita yang wish birthday kita , NUR AISHA AZHAR dan tak lupa juga rakan-rakan facebook yang wish seramai 60 orang . terima kasih sekali lagi :')

comel tak hadiah tu ? comel kan ? i like that :')



Jumaat, 12 Oktober 2012 @ 1:44 PG | 1 Sweet Comment(s)


Older Post | Newer Post
ATTENTION PLEASE !

1. say no to COPYCAT !
2. mind your languange !
3. behave yourself !

p/s : this is MY OWN BLOG. So , i can do whatever i like , okay ? heee :p


Ahlan Wa Sahlan .. Selamat Datang .. Follow blog saya ye .. Jangan lupa komen =) Syukran Jazilan =) Blog yang ala-ala kurang menarik ni milik penuh Nur Ezzati Ismail .. Dikendalikan dengan penuh dedikasi bukan dawai besi okay ? Thankz kerana anda sudi mendarat di sini .. Do enjoy ! wee~



Nur Ezzati Ismail




DiaryAboutLastdaysSite



put yours cbox code!