//Forever Imperfect
Aku Nak Berubah
Assalamualaikum semua , salam sejahtera dan salam blogger semua . korang sihat ? alhamdulillah :) "AKU NAK BERUBAH". eh ! boleh percaya ke kau ni ? serius ! kita betul-betul nak berubah . memang patut pun korang tak percaya kat kita . ye lah , ada sesetengah orang , kata nak berubah tapi tak berubah pun . perangai still lagi sama macam dulu . kita tahu nak berubah ke arah kebaikan memang banyak halangan . Allah bagi kita dugaan bila kita nak berubah . ya , kita pernah rasa begitu . kita tahu kita BUKANLAH ORANG YANG BAIK , but kita berusaha nak jadi orang yang baik :) walaupun ramai orang kata kita ni baik . jangan menilai orang di luaran tapi , nilailah orang di dalaman seseorang itu . itu yang lebih baik . sejak bila kita berubah ni ? 




sejak kita baca buku ARMAGEDON 2012 . buku ni memang dah lama ayah kita beli . ayah kita beli dari tahun lepas , 2011 . tetapi , sejak-sejak akhir ni , hati kita tergerak nak baca buku ni . secara tiba-tiba . bila dah start baca buku ni , kita nak tahu apa yang terjadi selepas itu . dan sejak baca buku itulah , hati kita terdetik nak berubah . berubah dari segi apa ? dari segi penampilan , perlakuan dan percakapan . yang dari segi penampilan tu , memang susah . but , insya-Allah akan berubah sedikit demi sedikit . 

# pray for me , okay ? ^^ 




Rabu, 18 April 2012 @ 9:48 PTG | 0 Sweet Comment(s)


Older Post | Newer Post
ATTENTION PLEASE !

1. say no to COPYCAT !
2. mind your languange !
3. behave yourself !

p/s : this is MY OWN BLOG. So , i can do whatever i like , okay ? heee :p


Ahlan Wa Sahlan .. Selamat Datang .. Follow blog saya ye .. Jangan lupa komen =) Syukran Jazilan =) Blog yang ala-ala kurang menarik ni milik penuh Nur Ezzati Ismail .. Dikendalikan dengan penuh dedikasi bukan dawai besi okay ? Thankz kerana anda sudi mendarat di sini .. Do enjoy ! wee~



Nur Ezzati Ismail




DiaryAboutLastdaysSite



put yours cbox code!