//Forever Imperfect
Tahniah :D
Assalamualaikum semua , salam sejahtera dan salam blogger semua .. buka je facebook tadi , macam-macam status ada .. dan paling menarik perhatian kita , pasal result yang depa dapat .. seronok gila depa buat status kat facebook depa tu .. mana tak ye , dapat result gempak kot .. sekali tanya , dapat 8A .. sekali tanya , dapat 7A1B .. wah , terbaiklah depa ni .. kalah dengan result kita kalau nak dibandingkan dengan depa tuh .. aish , malulah .. huhu .. kebetulan pula , kita ada sepupu form 3 .. otak dia clever sangat , otak kita pun tak macam dia .. dia dapat 7A1B .. terbaiklah sepupu kita ni ..
kepada SITI NURUL HIDAYAH , tahniah .. ija dah dapat agak dah dayah dapat result macam tuh .. seronok hati ija tau dapat tau berita tuh .. apa-apa pun , SPM buat yang terbaik tau .. lepas ni ija pulak , SPM .. hopefully dapat result gempak jugak ..

haa , terlupa pula .. ada tak para blogger form 3 ? kalau ada share lah sikit , tak kesahlah gempak ke tak .. tapi kalau dapat result yang gempak , kita akan ucap tahniah kat korang dan buat yang terbaik untuk SPM pula .. dan bagi yang kurang memuaskan , tak apa , teruskan usaha anda lagi ye .. jangan cepat putus asa , SPM kan ada lagi :)
okaylah , sampai di sini je lah kita menaip untuk entri kita kali ni .. hope korang redha dengan result korang okay ? salam sayang semua :)





Rabu, 21 Disember 2011 @ 11:58 PTG | 1 Sweet Comment(s)


Older Post | Newer Post
ATTENTION PLEASE !

1. say no to COPYCAT !
2. mind your languange !
3. behave yourself !

p/s : this is MY OWN BLOG. So , i can do whatever i like , okay ? heee :p


Ahlan Wa Sahlan .. Selamat Datang .. Follow blog saya ye .. Jangan lupa komen =) Syukran Jazilan =) Blog yang ala-ala kurang menarik ni milik penuh Nur Ezzati Ismail .. Dikendalikan dengan penuh dedikasi bukan dawai besi okay ? Thankz kerana anda sudi mendarat di sini .. Do enjoy ! wee~



Nur Ezzati Ismail




DiaryAboutLastdaysSite



put yours cbox code!